Los bericht bekijken
Oud 20 april 2009, 18:56   #1
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard Waarom een haatdragende aanval tegen het Katholicisme?

Geachte meneer,

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, dat al die linkse "verdraagzaamheid en tolerantie" nep en hypocriet is hoef ik zelfs niet meer te zeggen, met mijn vraag voor u: waarom laat Groen! geen kans voorbij gaan om de islam te promoten en haatdragende, schandelijke aanvallen te lanceren tegen het katholicisme, de heilige godsdienst van ons land?

Ik verwijs onder meer naar de rel die Groen! veroorzaakte in Maldeghem (bevrijd in 1918 door de Katholieke troepen van het Belgisch leger na veel bloedvergieten):

Citaat:
Omdat niet alle mensen die in Maldegem voor de wet trouwen en mensen aanstoot nemen van de aanwezigheid van het kruisbeeld in de trouwzaal vroeg het Groen! raadslid de verwijdering van het kruisbeeld uit de trouwzaal.
Is het zoveel gevraagd voor Groen! om een beetje respect, tolerantie en verdraagzaamheid op te brengen voor een andere mens? Moet alles kapot gemaakt worden en wijken voor het angstaanjagende wereldbeeld van een partij zoals Groen, ook als daarbij op de ziel van andere mensen getrapt wordt?

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden