Los bericht bekijken
Oud 21 april 2009, 08:55   #7
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
non-argument, want al genoeg weerlegt all over the internet (als argument tegen antropogene opwarming, de opwarming van mars wordt niet ontkend)
Bij ons zitten we gewoon met een "greenhouse" effect.
Dat kan van MArs niet gezegd worden, wat niet wegneemt dat zijn ijskaap ook smelt.
Erger nog, het gaat verder!

En vergeet niet, de Maya's hadden het ons al gezegd duizenden jaren geleden. Toch besteed politiek hier geen aandacht aan.
De zon is "inactief", langer dan normaal, en hoe langer de zon "inactief" is, hoe sterker ze zal stormen. Zie NASA: Waarschuwen voor zonnenstormen tot 50% meer toename.
Past allemaal in het plaatje van de voorspellingen.

Ben ik een complotman? Kan goed zijn, maar niemand, maar dan ook niemand, heeft concreet kunnen BEWIJZEN dat het de mens haar fout is.
Ik stel het dus in vraag en neem geen genoegen met dat rapport.

Begrijp me niet verkeerd, ik geloof in een opwarming. Maar ik denk niet dat we de antwoorden moeten zoeken bij de wetenschappers die afhangen van een .gov. Ze hebben van in het begin der tijden tot op vandaag en morgen gelogen tegen ons.
Ze houden de mens dom, stompen ons vol met leugens, en ik hoop dat de Belgische politiek zich niet laat leiden door andermans rapporten, maar ook eens onderzoek verricht.

Maarja, dan ben ik er "lichtelijk" over aan't gaan zeker?