Los bericht bekijken
Oud 21 april 2009, 18:35   #511
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frost Bekijk bericht
In de Zevende Dag zei Dedecker zonder gêne dat hij indien nodig nog altijd zou gebruik maken van de diensten van een privédetective. 't Is misschien een windbuil maar een gebrek aan gedrevenheid kun je die man niet verwijten . Dedecker is toch een opmerkelijk figuur hoor. Ik ben niet voor zijn partij maar uit protest krijgt hij alvast mijn stem op 7 juni .

De reden waarom ik uit protest voor Dedecker zal stemmen

=> De VRT is tegen hem. Het yuppie imago van de VRT dat is iets waar ik van moet kotsen.

=> De volledige linkse geschreven pers is tegen hem. De Morgen ooit een revolutionaire gazet is nu een blad geworden voor linkse gefrustreerde mensen. Vandaag nog eens De Morgen gekocht en weeral een repliek moeten lezen van meneer Yves Desmet die maar al te graag de mensen wil behoeden voor de slechten in de samenleving. Dan nog een reactie van betweter Staf De Wilde en ja toen heb ik mijn gazet wel in de vuilbak gesmeten. Ja Dedecker is slecht .

Dedecker is grootgemaakt door de "linkse" media. Geen enkel politiek figuur werd zo onkritisch een duw in de rug gegeven (om VB stemmen af te snoepen) als Dedecker. Dat mensen zich nu vragen beginnen te stellen bij Dedecker lijkt niet meer dan logisch gezien de manier waarop ie LDD leidt en detectives afsteurt op de familie De Gucht.

Ik snap nog altijd niet hoe zogenaamd rechtse "anti-establishment" kiezers stemmen voor iemand die zo open en bloot naar een ministerspost hengelde en die zich op korte termijn als partijvooritter maximus schuldig heeft gemaakt aan alles wat ie de VLD verweet in het kwadraat. Das typisch Dedecker. Hij en hij alleen mag mensen zonder boe of ba uit de partij gooien. Hij en hij alleen mag schandaalboeken publiceren ( in de vorm van het schandaalboek van Verstrepen), hij en hij alleen mag andere mensen zonder vorm van bewijzen zwart maken. Als ie een koekje van eigen deeg krijgt is ie de "arme" Dedecker die tegen het "establishment". Kom zeg. Ik ben het eens dat VRT een yuppie kliek is en De Morgen de Alamo van uitgebluste mei'68 aka Azijnpissers United maar Dedecker is daarom niet beter.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden