Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz
Dat die die deze technieken goedkeurden moeten vervolgt worden begrijp ik, maar ik heb nog steeds m'n twijfels bij de agenten op het veld hoor, deze mensen werden verteld dat ze niks misdeden, dat ze folterden voor hun land, etc. Ik ben er zelf ook niet meer zeker van.
Allesinds, in de realiteit kan Obama (of het nu juist is of niet) niet zomaar iedereen die betrokken was vervolgen (Bush dus ook niet spijtig genoeg), het zou een politieke ramp zijn in de VS en ook binnen de CIA (vergeet niet, dit is een nieuwe regering, niet een land dat net verslagen is zoals Duitsland in WOII).
|
Sjonge jonge.
Uw houding en reactie geeft perfect weer tot wat de VS en tot nader order het Westen is verworden. Een facsistische bende aan het hoofd van een bende schapen waarvan de meerderheid is gereduceerd tot slaven van de elite die stilzwijgend de perverse methodes van hun leiders goedkeurt.
En wat is uw argument?
Ja maar, oke we hebben misdaden tegen de mensheid begaan, we hebben internationale verdragen geschonden, we hebben oorlogsmisdaden begaan, we hebben de US Constitution genegeerd, ...... maar heey, het zou het politieke ramp worden als we daar nu te zwaar gaan aan tillen.
Is het niet veelzeggend dat Cheney geaggiteerd is door het feit dat "enkel de documenten van de folteringen zijn vrijgegeven, maar niet de
resultaten die ze hebben opgeleverd."
Is het niet veelzeggend dat politiek Amerika meer upset is met het feit dat ze deze documenten publiek hebben gemaakt, dan door het feit dat hun regering heeft gefolterd?
We kunnen dus zonder meer vaststellen dat we vandaag leven in een wereld waar het Imperium dat all around die wereld zogezegd democratie promoot en verspreid, nu openlijk kan toegeven dat ze oorlogsmisdaden hebben begaan en dit in de toekomst zullen blijven doen, zonder dat ook maar één natie in het Westen protesteert.
En een persoon of natie die hiertegen durft te protesteren wordt stande pede tot schurkenstaat gepromoveerd.
Jaja, we zijn goed bezig.