Los bericht bekijken
Oud 22 april 2009, 21:51   #170
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ach, dat hij eens in het buitenland op zoek gaat naar een bouwvalleke, hoeventjesdingachtig. Ik garandeer hem, in Italie mag hij voor twee van de vier muren die nog recht staan zonder dak met gemak het dubbele betalen. Als je je daarbij dan bedenkt dat de levenstandaard daar nog een stuk lager is. Maar wat zouden die nu willen, dat ze een huis krijgen bij een half pondje Romboutskoffie?

Als hij graag een boerderij in tact heeft, wel een vriend van mij verkoopt de zijne met een dikke 13 hectare grond aan. Ik geloof dat hij ze zal mogen hebben voor 2.500.000 euro.

Ja, als ge geen geld hebt voor fijn beleg moet je confituur op je boterham smeren he!
Niet juist hé.
Als een huis zover is gekomen dat het een afbraak is geworden, dan is het de waarde van de grond die nog rest.
En nu niet voor het één of het ander, de waarde van de grond gemiddeld is in onze streek rondom de 100 €/m² (het één al wat meer dan het andere)

Dus als die vent 270'000 € vraagt voor wat eigenlijk maar nog de grondwaarde is geworden, dan zit hij aan circa 6,5 keer boven de waarde van de grond in de streek.
Tel daar uw restauratie vanaf de grond nog eens bij?

Nu ....hoeveel zotten (behalve uw kennissen kring) gaan dat er voor geven?

Me dunk dat wie fijn beleg op zijn boterham wil eerst de confituur uit zijn ogen moet spoelen.

Fotootje van het pandje van 270'000€

Laatst gewijzigd door Mambo : 22 april 2009 om 21:53.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden