Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles
Velen willen wél, en velen willen niet. 10% van de Europeanen is reeds veel mensen hé. De verhoudingen tussen Atlantisten & Eurocentristen veranderen overigens voortdurend in Europa.
Wat Ahmadinejad brengt, is gewoon eenvoudige logica.
|
Neen, en velen zijn het dus niet met hem eens:
Citaat:
De aanname door 140 landen van de slot verklaring is volgens de hoge commissaris voor de mensenrechten van de VN, de Zuid-Afrikaanse Navi Pillay, het antwoord op de controversiële toespraak van de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad. De Franse minister van Buitenlandse Zaken Bernard Kouchner noemde het zelfs „een nederlaag” voor Ahmadinejad.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles
En over de kern van zijn betoog? Gelieve de bal, en niet de man te spelen. Mensen bewieroken om ze beter te kunnen vernielen is trouwens een oude techniek...
|
Wat zal ik ervan zeggen? De man gebruikt zijn statuur om wat hij ziet als misstanden aan te kaarten en dat doet hij op niet mis te verstane wijze. En verder blijf ik bij mijn oordeel: Hij heeft grote verdiensten, soms ben ik het met hem eens en soms niet, en soms laadt hij de verdenking op zich verliefd te zijn op de pers. Dat is niet noodzakelijkerwijs een negatief oordeel, gewoon een constatering.