Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen
Dus als er morgen iemand land van 100 lichtjaren ver, dan zapt u naar de sportuitslagen? 
|
Natuurlijk mijn beste, Malinwa gaat voor alles...

Ondertussen zal ik wél mijn beste vriendjes aan een grondige check up blootstellen ,en ze vervolgens doorladen....
Oude gewoontes léér je immers nooit af.....
Laat anderen maar met vlaggetjes staan zwaaien.....
Citaat:
Ik ben het er niet mee eens dat het er bitter weinig zullen zijn. In mijn ogen is leven net zo normaal en alomtegenwoordig in het universum als op deze planeet. Vergeet niet dat op een bepaald moment de vernietiging van een planeet niet gelijk is aan de vernietiging van de rassen/soorten die er huizen.
En een ramp, zoals ze zich hier voordeed, of erger, betekent ook niet dat die planeet verder dood blijft. Leven komt simpelweg terug, het is een proces dat zich steeds herhaalt. Het lijkt mij ook niet ondenkbaar dat we ons vergissen over 'the big bang' als het begin van alles, dus het is misschien volledig verkeerd om aan te nemen dat we "maar" 13(?) miljard jaar hebben gehad om te evolueren.
|
Dat ontken ik ook niet mijn beste,het verschil is dat het daar helemaal terug van nul af moet herbeginnen.....
En wat wij als de "mensheid "hier op deze aarde kunnen omschrijven is altijd al ontsnapt aan een einde zoals de dinosauriërs hebben meegemaakt...
Gedaan na zo'n kleine 225 miljoen jaar overheersing van deze planeet...
Onze tijd kan,en zal nog komen wat dat betreft....
Uiteindelijk is alles gedoemd om ooit uit te sterven.....
Citaat:
Bovendien, als je terugkijkt naar onze technologische evolutie, merk je op dat een verschil van 100 jaar op technologisch vlak extreem veel verschil kan maken, terwijl we als mens misschien wel miljoenen jaren evolutie nodig hadden. Het is dus niet zo vreemd aan te nemen dat ander intelligent leven, met dezelfde tijd om te evolueren toch technologisch zoveel verder staat dat het onze verbeelding tart.
|
Natuurlijk,alléén geraken we niet met hetgéén we nodig hebben weg van deze planeet.....
Onze verbeelding is sterk,aangezien we via de tv al het hele universum hebben onderworpen...
Alléén de praktijk blijft een beetje achter, willen,dat genoeg,maar kunnen,das pas een ander paar mouwen....
De mensheid mijn beste, althans het overgrote gedeelte ervan ,is gedoemd om ooit het lot van de dinosauriërs te ondergaan...
Misschien dat een kleine populatie van de mensheid het gaat redden door middel van een ruimtereis naar waar....Tja mijn beste,naar waar eigenlijk....