Los bericht bekijken
Oud 25 april 2009, 22:07   #51
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie Bekijk bericht
JMDDdurft ten minste roeren in het stinkend potje van de staat.
Wat ze hem nu proberen aan te smeren zal mij worst wezen.
Er wordt hier gevochten met ongelijke wapens.

Hij heeft niks te roeren! Hij moet doen wat het een politicus betaamt te doen, en dat is niet ministers te gaan schaduwen in de hoop iets te vinden om zo je persoonlijke vete uit te vechten! Die man is een ware maffiosi!

Trouwens, hij gaat zelfs serieus over de schreef, waarschijnlijk veel meer dan De Gucht (die héél waarschijnlijk niet eens over de schreef is gegaan.)
Hij heeft persoonlijke onkostennota's van zijn privédetective gefactureerd aan de vennootschap waarvan hij de zaakvoerder is als octrooienonderzoek. Zo weet hij de kosten af te trekken vd vennootschapsbelasting en weet hij de BTW te recupereren. Dat maakt dat hij fiscale fraude, valsheid in geschrifte, en gebruik van valse stukken ten laste kan worden gelegd, indien hij dus effectief die valse facturen zo zou hebben ingeschreven op de jaarrekeningen vd vennootschap.

Dat de bijzondere belastingsinspectie zijn vennootschapjes maar eens grondig uitpluizen, tot op de draad!!!