Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga
Blijkbaar meer dan u zich in uw stoutste dromen durft voor te stellen:
|
Dromen doe ik allang niet meer mijn beste,aangezien het steeds op een nachtmerrie blijkt te eindigen...
Citaat:
http://www.artikelnet.be/articles/11...tenaards-leven
"Over de mogelijkheid van buitenaards leven lopen de meningen sterk uiteen, maar onder wetenschappers en dan vooral astronomen wordt de kans hoog geacht. Deze kans lijkt namelijk samen te hangen met het aantal planeten in ons heelal. Dit aantal lijkt zeer hoog te zijn; het aantal sterrenstelsels loopt in de miljarden en elk sterrenstelsel bestaat zelf uit miljarden sterren. Nu recentelijk is aangetoond dat rond vele sterren planeten cirkelen, moet men wel aannemen dat het aantal planeten tot in de honderden miljarden loopt. Afhankelijk van de kans dat leven kan ontstaan, zal het aantal planeten met leven variëren van één (de aarde zelf) tot mogelijk honderden miljoenen."
|
U wéét toch wat betreft onze aarde en zijn leefbaarheid ,dat de plaatsing van de continenten over onze planeet hiervoor allesbepalend zijn....
En ook dat er na miljoenen jaren ,gezien het opschuiven van de continenten wij hier terug één grote landmassa gaan verkrijgen...
Pangea om precies te zijn,wat inhoudt dat er niet veel paradijslijks méér van onze huidige aarde gaar overschieten aangezien het binnenland veranderd in één grote woestijn ,en dit terwijl de kusten worden gegeseld door stormen...
Om op Uw vraag terug te komen,hoevéél van die laten we maar zeggen honderden miljoenen planeten hebben qua leefbaarheid dezelfde proces doorgemaakt zoals wij hier op aarde....
Bitter weinig mijn beste...
Citaat:
Hou je sportkanaal toch maar goed in 't oog, wie weet staat er binnenkort wel een partijtje galactische voetbal of de Ronde van Casiopea op de agenda. 
|
Hehe, daar zullen wij ,vrees ik alvast niet aan meedoen...
U wéét toch dat de grote droom van onze mensheid er in bestaat de ruimte te koloniseren...
En denkt U ook niet dat diezelfde grote droom nét zo goed geldt voor diegenen die de ruimte al voldoende beheersen, en dat zijn wij dus niet...
Dus mijn beste, als zij ooit komen,zal het niet zijn om vriendje te spelen,maar eerder om een nieuwe kolonie aan hun gebied toe te voegen....
Ze zijn immers technologisch sterker....
Wat zou het hun dan beletten om maar meteen iederéén te onderwerpen en zélf baas te gaan spelen....
Als ik hun was, ik zou geeneens twijfelen,direkt met de grove borstel erdoor,de rest van de overlevenden zullen zich wel schikken in hun lot...