Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
wat de kruisvaarders en andere godsdienstwaanzinnigen 300jaar geleden hebben uitgestoken, heb ik geen uistaans mee. Maar mensen levend het hoofd afsnijden met een keukenmes gebeurt nu nog alle dagen en dan heb ik het alleen over het "hallal-slachten" van mensen he. Religieus geinspireerd.
We zijn eindelijk van de pasters vanaf en nu heeft er een slimmeke de volgende meute godsdienstwaanzinnigen hier binnengelaten, een spreekgestoelte en centen gegeven om hun haat verder te spuien.
Daarenboven denkt men erover na om deze mensen "met zichtbare tekenen van hun goddienst" of maw "met zichtbare tekenen dat zij denken tot een groep te behoren die het echte licht heeft gezien en daarom beter zijn dan de rest" hoe langer hoe meer verantwoordelijke en gezaghebbende functies 'te geven' en dit dmv positieve discriminatie.
dus als zo'n buitenlander effe ongevraagd bij een dikke duitser komt staan en die zijn interview verpest of zinnens is dit te gaan doen en dan een klets tegen zijn oren krijgt,tja, dan vindt ik dat lollig.
Zoals ik al eerder schreef; het moeten niet altijd filmpjes zijn van inheemse meisjes die door drie marokkanen verkracht worden, of een blank jongetje afgetroefd door drie barbaren op een bus.
|
dus een willekeurige buitenlander is voor jou gelijk aan een crimineel die een pak slaag verdient?