Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Uiteraard mag iedereen openbaar uiting geven aan zijn overtuigingen! Dat dit gevolgen kan hebben is een ander paar mouwen. Iemand die in SS uniform rondloopt (maar d�*t mag nu weer net niet) moet niet verwachten dat de mensen hem vriendelijk gaan bejegenen. Iemand met een vroomheidssjaaltje om haar hoofdschaamhaar te bedekken moet niet verwachten dat ik haar één blik gun, maar ze mag het gerust dragen hoor. Krijgt ze wel de deur tegen haar neus want voor zulke sujetten houd ik ook geen deur open. Ik ben namelijk een hoer nietwaar! zo met bloot hoofdschaamhaar durven rondlopen vr�*�*gt toch om verkracht te worden?
|
jij moet echt een trauma opgelopen, ongelooflijk. nog maar zelden zoveel haat gelezen.