Los bericht bekijken
Oud 27 april 2009, 15:19   #171
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Mensen die aan kanker lijden en een chemokuur ondergaan zitten niet te werken aan het loket van de gemeente!
Neen, ik heb niet specifiek gespecifieerd dat ze in geval ze al hun haar kwijt zijn daar wel een sjalleke over mogen doen!

Dat jij denkt dat het vrouwbevrijdend is om verplicht bedekt te moeten rondlopen (als je al buitenmag van manlief) is uw opinie! U doet maar! ik zie daar niks bevrijdend in. Voor hetzelde geld kan ik het bevrijdend noemen om met een omgekeerde bloempot op straat te gaan staan en dan te liggen roepen dat ik me o zo bevrijd voel met dat ding op mijn hoofd!

Het lijkt me héél bevrijdend om niet buiten te mogen tenzij ik een half laken rond me hang! o zoo bevrijdend met dat laken, mag ik eindelijk eens op straat gaan!

Iemand die een zwart kostuum draagt is daarom geen SS'er. Moet je daar ook een tekeningetje bij hebben? Of vind je dat je met een SS uniform wèl aan de balie van de gemeente kan gaan zitten?

Waarom ineens geen rechters met een witte puntmuts? zeg nu niet dat het je stoort hé.
Mocht de ongenuanceerde prietpraat van het VB wet geworden zijn, dan mocht Morel niet met haar chemo sjaaltje in het vlaams parlement verschenen zijn. Dit is een hoofdoek zonder meer, zonder uitzonderingen.
Ik hoop dat u dat kunt erkennen.

U bent heel slecht geplaatst denk ik om te oordelen of een moslima verplicht is die sjaal te dragen, aangezien u net zelf hier schreef dat u geen contact wil, zelfs de deur zou toeslagen. Uw ideefixes als waarheid verkondigen is er iets over.

Ik zal u niet tegenhouden als u met bloempotten en lakens de straat op gaat, ik ben zeeeer verdraagzaam. U voelt zich misschien "bevrijd" met het allernieuwste modtrendje, voor mij is dat even absurd om op bevel van de modegoeroes ineens modekleuren, modesnit mooi te vinden. Ik heb moeit om dit in een ander rangorde te plaatsen als hoofddoeken. Allebij zijn ze uitingen van "erbij horen" . Mochten de verenigde modehuizen en modeblaadjes volgende winter, een soort hoofdoek als mode gaan propageren, dan loopt de helft van de vrouwen hiermee rond, let op, die zijn niet verplicht, maar wel doodongelukkig mocht hun man hun dit verbieden. Waar zit er nog het verschil?
spherelike is offline   Met citaat antwoorden