Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose
Die man deed niets fout. Of is het tonen van interesse/bewondering een
misdaad? 
Het is werkelijk misselijkmakend om te zien dat bepaalde mensen (jij onderandere) dit exorbitante geweld verdedigen.
Het is trouwens niet "mijn" gemeenschap, maar een gemeenschap. Dat jij deze mensen graag ziet vertrekken wisten we al langer, maar spreek a.u.b. niet voor de rest van de mensen. U weet even goed als mij dat hetgeen u verkondigt onzin is!
|
Je bent precies weer in "overdrive"...
Die man deed wel iets fout; je gaat zomaar niet bij een volslagen onbekende
zonder boe of ba van heel dichtbij zijn camera of whatever bewonderen! En dit, wetende wat er de laatste jaren zoal gebeurd is met dat soort "interesses".
Ik denk hierbij aan het bepaalde type dat je niet eens mag aankijken op straat of ze komen je al vragen of er iets scheelt met een air van "je krijgt hier seffens op je bakkes!" Maar dat is ongeveer ok waarschijnlijk.
Dit exorbitante geweld? Je meent het niet... Het werd hier al in postings vermeld, maar jij weet enkel af van wat in je kraam past! Exorbitant geweld dat is een verrijker of een autochtoon die een mes tussen je ribben steekt om iet te gappen, of "groepjes" die met meerderen een enkeling gaan afrossen en halfdood stampen zoals door een bepaalde gekende heldensoort wel meer gebeurt, nietwaar. Maar daar heb je het niet over...
Een lap tegen je kop omdat je eigenlijk onbeschoft bent is geen exorbitant geweld.
Het gespuisgehalte bij bepaalde "bevolkingsgroepen" is inderdaad veel te hoog en die mogen zonder pardon en tirelantijntjes het land uitgestampt worden, dat wel ja. Je moet daarvoor geen vb-er, racist of whatever zijn.
Je moet wel een blinde doofstomme multiculpromotor zijn om het niet te begrijpen, dat wel....