Los bericht bekijken
Oud 27 april 2009, 23:45   #20
Politikainspe
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Tis kut als ik er zelf aan kapot zou gaan maar ik denk persoonlijk wel dat wat population control op onze aarbodem dmv moeder natuur haar afweermechanismen wel nuttig zou kunnen zijn.

We helpen heel deze planeet naar de knoppen in onze ongebreidelde drang naar expansie, luxe en macht.
Dat is het probleem net, inderdaad. Moesten we alleen nihilsten zijn en leven als Nomaden met respect voor de natuur, was het probleem minder erg. (Onze geboortes zouden dan allicht vanzelf ook beperkter zijn, omdat je dan niet met zoveel mensen kan overleven.)

Deze griepgolf lijkt nog mee te vallen in termen van mortaliteit. Slechts een enkeling van de besmetten buiten Mexico werd gehospitaliseerd en deze zijn allen aan de beterhand.
Ik denk dat het voor de volgende griepgolf of een verdere uitbreiding is dat we ons moeten schrap zetten, wanneer tamiflu en andere gebruikte medicijnen niet meer effectief zullen zijn en een vaccin nog op zich laat wachten of slechts zeer beperkt beschikbaar is.
Het is afwachten hoe effectief het virus zich aanpast aan de survival of the fittest wetten...

Citaat:
Beter nog, we zagen de poten van onder onze eigen stoel uit.
Mooi uitgedrukt. En nog correct ook. Zeer ironisch en luguber om dit te beseffen dat we allen dolenthousiast naar het einde racen.
Politikainspe is offline   Met citaat antwoorden