Discussie: Allochtonen
Los bericht bekijken
Oud 29 april 2009, 11:29   #66
boerenverstand
Parlementsvoorzitter

boerenverstand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gifkikker Bekijk bericht
Beste An,

hoe valt al het voorgaande te rijmen met uitspraken zoals "wij willen een blank europa". Zoek maar eens op youtube, het is weldegelijk gezegd geweest in één van de samenkomsten van betreffende partij. Dergelijke uitspraak is onbegrijpelijk en zelfs u moet toegeven: ze kan alleen maar rascisme/xenofobie of kleurenblindheid als basis hebben. De laatste tijd horen we zoveel over de ook wel goede bedoelingen die deze partij heeft, maar als men zoiets zegt begrijp ik maar al te goed waarom er een cordon sanitair is. De geloofwaardigheid wordt naar mijn mening dan ook naar 0 herleid.
Misschien is bij VB wel de euro gevallen dat we op termijn wat bruiner worden , daar is niks op tegen, maar dat het nu gaat over ingeburgerde normen en waarden te verdedigen.
Ik herinner mij een partij die zei dat de sociale zekerheid bij haar in veilige handen was, een andere was voor de ontvetting van de staat,....met dit verschil dat deze partijen wel de kans hebben gehad om hun dada te realiseren.
Of nog , u hoort en ziet maar wat u wil horen/zien en zo zal het CS blijven bestaan tot de problemen verder doorrotten tot ze onoplosbaar zijn maar dat is een typische belgische zaak.
In elk geval bent u welkom in de leraarszaal bij migrantenscholen, politiekantoren in deze wijken, verplegend personeel in Stuyvenberg, RVA bedienden , OCMW bedienden in Antwerpen,......beluister daar eens de conversaties en oordeel dan.

Laatst gewijzigd door boerenverstand : 29 april 2009 om 11:39.
boerenverstand is offline   Met citaat antwoorden