Los bericht bekijken
Oud 29 april 2009, 13:17   #20980
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Ja, die chemtrails... een detail in the big picture.

Beter is van u op de big picture te concentreren, het is al moeilijk genoeg om daar wijs uit te raken.

Maar ik heb groot nieuws , na een paar maanden afwezigheid van het forum. Heb mij eens verder zitten verdiepen in het hele NWO gedoe tijdens al die maanden. Ingewijden hier weten dat ik een voorzichtige believer was. Dat is nu omgeslagen in hard core believer.

Hoe meer je leest, opzoekt, verifieert, overdenkt, je kan er gewoon niet meer naast kijken. In feite vloeit het besluit gewoon logisch voort uit het verdiepen van kennis. Zoals we al dikwijls vertelden: het kost jaren werk om u in alles te verdiepen en je moet er gewoon "klaar" voor zijn om bepaalde "onaanvaardbare" en "onmogelijke" zaken en conclusies te durven beschouwen, niet alleen als mogelijk, maar als "meer dan waarschijnlijk".

Uit ervaring weet ik dat het weinig zin heeft van er hier veel over te vertellen op dit forum, de reacties en manier van discussie voeren hier is gewoon niet bevorderlijk. De mentaliteit van velen te kleinzielig en te beperkt.

Waar heb ik me mee bezig gehouden: alles uitgespit omtrent:
- Richard Hoagland,
- Robert Dean,
- John Lear,
- Alex Collier.

Voor al diegenen die te snel met scherp willen schieten: begin eerst eens alles van Hoagland en Dean te lezen en te bekijken. Er is genoeg materiaal op het net.

Of het nu NWO genoemd moet worden of niet, het doet er niet eens toe. Feit is en blijft dat we op monumentale schaal verder gecontroleerd en in het zak worden gezet door een zeer kleine elite. En de massa draait gewillig mee.
Wel hou u vooral niet in en teken de bigger picture