Jongens, meisjes, alstublieft,
laten we de discussie zoveel mogelijk beperken tot een 'brainstorm'-sessie met het oog op het ontwikkelen van een van onderuit gegroeide NIUEWE strategie om binnen het bestaande en door elk zinnig mens in vraag gestelde Belgische kader - met alles wat daar aan vast hangt - voor de Vlamingen af te dwingen waar ze recht op hebben:
- ofwel respect
- ofwel vrijheid
We weten allemaal dat we ons o.a. gaan moeten bezig houden met 'de media', één van de vele saboteurs van 'ons' streven.
Laten we onze krachten niet te veel verspillen aan zaken waar we als Jannen met de Pet tòch geen invloed op kunnen uitoefenen (de 'haute finance', le Palais Royal, ...).
De media kunnen we èchter wèl aan, dat kan ik u garanderen.
Een eerste mogelijkheid zou kunnen zijn: op Radio NRJ (103.7 FM) is er elke maandag-, dinsdag-, woensdag- en donderdagavond, van 20 tot 24 u, een soort 'Air Libre' (een gast in de studio die over een probleem praat, met vragen/reacties van luisteraars, ...).
Ik zal proberen daar ook eens binnen te geraken. Het zal wel allemaal in 't Frans moeten gebeuren, maar ik kan toch wel een beetje m'n plan trekken in die taal.
Zijn er nog suggesties?
En wanneer zouden we eens kunnen samen komen met het oog op de organisatie van ons 'Zelfbevrijdingsfeest'?
Voor mij past het op sommige zaterdagen, maar dan wel liefst n�* 30 juni 2009. Ik weet het, mijn job zit een beetje in de weg. Maar dat zal bij de meesten onder ons wel het geval zijn, zeker?
Kameraadschappelijke groeten,
djimi
YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
|