Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2003, 14:18   #38
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DNB
Doen! Maar hij zal u terecht antwoorden dat hij NOOIT volledig zal kunnen zijn. Over wat voor economie heb je het? Economie als bijvak, als hoofdvak in een kandidaatsjaar, als hoofdvak in de licentie, als hoofdvak in een voortgezette opleiding, als onderwerp van een doctoraat?
Citaat:

Ik heb economie als hoofdvak maar ben nog maar aan de eerste kandidatuur geraakt dus ik zal er waarschijnlijk nog meer dan genoeg mee te maken krijgen in de toekomst.
1. Alles draait ook niet om meeropbrengst, maar om het sociaal surplus 2. Studies spreken je tegen: veel mensen mijden het openbaar vervoer omdat ze niet tegen de drukte kunnen, omdat ze zich niet op hun gemak voelen, ... Ik heb het hier zowel over sociaal-wetenschappelijke studies (een term die je ontwijfeld bekend in de oren klinkt), als over economische studies.
Citaat:

Ik hoop dat je gelijk hebt in deze materie, en als dat zo is dan had men de eerste klasse inderdaad al veel langer moeten afschaffen!

P.s.: Ik ben zelf tegenstander van eerste klas maar ik probeer alleen maar te denken in de lijn van de NMBS.
Ah, daar zit jouw fout dus: je hebt moeite met de LIJN van de NMBS te onderscheiden Grapje.
Ja ik wist dat er op deze zin reacties gingen komen dat was ook half de bedoeling. (zeg ik dan maar achteraf)
alpina is offline