Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2003, 16:36   #45
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Heel vreemd. Ik geloof dat dat op teletekst stond. En dan op VTM zeggen dat de uitslag bewijst dat de LPF niet werkt. Deze uitslag bewijst niks! Pim heeft die partij op 2-2,5 maand tijd opgericht. Hij kwam op zo'n korte tijd al met 'n lijst af. En bovendien heeft hij door de moord niks kunnen bewijzen.
De LPF stond in oktober, toen het kabinet viel, op 2 zetels in de peilingen. Uiteindelijk zijn het er toch nog 8 geworden, wat ik knap vind voor een partij die zo'n slecht halfjaar achter de rug heeft. Ze kunnen nu vanuit de oppositie aan stabiliteit gaan werken en de partij uitbouwen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DNB
Inderdaad. Als Verhofstadt onze premier niet was, had hij enkel zijn zusterpartij gefeliciteerd, en was dat niet eens op nos.nl verschenen.

Bij deze wil ik mijn welgemeende felicitaties doen aan de PvdA! (Merk op dat IK er geen andere partij bij vermeld )
Verhofstadt heeft zijn fout al rechtgezet door op tv ook de PvdA te feliciteren.

Citaat:
En PO, de LPF wint geen 8 zetels, maar houdt er nog 8 over omdat ze teert op wat Pim Fortuyn ... nee, ik zal me beter uitdrukken: omdat ze nog blijft oogsten wat Pim gezaaid had. Uit dat zaadje is echter niks gegroeid... Ze hebben het geen water gegeven, hebben het niet verzorgd... Maar dat is geen verwijt, alleen een vaststelling... Want de vraag is hier niet of ze niet WILLEN, maar of ze misschien... niet KUNNEN! LFP = nada, niks, rien, nothing, niente, ... zonder Pim
Ik ben geen LPF'er, maar ik denk dat de nu verkozen Kamerleden van de LPF wel vrij sterk zijn. Er zijn 3 nieuwelingen die ik niet zo goed ken, maar de 5 andere waren wel de beste van de 26 van vorig jaar. Ik denk zelfs dat Mat Herben nog de mindere van die 5 is. Maar ja, er was natuurlijk niemand anders die lijsttrekker wilde worden. Ik vermoed dat er bij de volgende verkiezingen wel een betere lijsttrekker komt.
Het enige minpuntje is dat de verhouding man-vrouw weer zo scheef is: 2 vrouwen tegenover 6 mannen. Daar zouden ze nog wat aan moeten doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDB
Als het CDA-PVDA gaat worden, dan kunnen we over anderhalf jaar weer gaan stemmen.
We? Ben je ook een Nederlander?
Ik denk wel dat je gelijk hebt.
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden