Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Wat jij als "goede manier van vlaggen" is toevallig onze manier. Meestal staan wij met onze lange hoge vlaggen achter het publiek. Dat weten de inrichters en de journalisten ook wel maar zo een prachtvoorzet als dat gebeuren van zondag kunnen onze tegenstanders niet laten liggen!
Eén onvoorzichtige snotneus van 15 een één poepeloerezatte supporter waar VL² niets mee te maken heeft zijn genoeg om alle duivels tegen ons te ontbinden.
En denk nu niet dat wij dat voor Leif Hoste ook niet erg vinden! Mijn hart stond stil toen ik het zag gebeuren! (maar mijn Pontiac liep!  grapje).
|
Mja, jullie vlaggen alleen van achter het publiek. Hoe komt dan dat er bij bijna elke wielerrit aan de finish wel een tiental Vlaamse vlaggen OVER het parcours wapperen? Amaai, ik moet er niet aan denken wat er gebeurt in een massasprint, als er daarmee iets misloopt...
|
Hoog genoeg boven de renners! Hou ook rekening met het optisch effect!
Wij hebben al dikwijls afspraken gemaakt met de inrichters en de cameramensen en houden er ons ook aan. Als echter het resultaat is dat ze ons dan uit beeld houden dan passen wij onze wekwijze aan.
Mag ik opmerken dat er tijdens de veldritten veel supportersvlaggen en paraplu's gebruikt worden waar geen afspraken mee gemaakt kunnen worden. Na het voorval met Ben Berben deden wij een stapje terug en werden onze plaatsen direct ingenomen door de andere vlaggers die echter niet zo georganiseerd en gedisciplineerd zijn als VL². Dat weten de inrichters heel goed!