Los bericht bekijken
Oud 13 april 2004, 12:39   #105
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

"Oil was the main reason for military action against Iraq, a leading White House hawk has claimed, confirming the worst fears of those opposed to the US-led war.
The US Deputy Defense Secretary, Paul Wolfowitz - who has already undermined Tony Blair's position over weapons of mass destruction (WMD) by describing them as a "bureaucratic" excuse for war - has now gone further by claiming the real motive was that Iraq is "swimming" in oil
."

Ik zal het - zoals ik gisteren beloofde - voor je vertalen:

"Olie was de voornaamste reden voor de militaire actie tegen Irak, aldus een topfiguur van het Witte Huis, daarmee de ergste vrees bevestigend van de tegenstanders van de door de VS aangevoerde oorlog.

De VS staatssecretaris voor Defensie, Paul Wolfowitz - die eerder al Tony Blair's standpunt over de massavernietigingswapens ondermijnde, zeggende dat het bureaucratisch excuus was voor de oorlog - is nu nog een stap verdergegaan door te zeggen dat het werkelijk motief voor de oorlog is dat Irak "zwemt" in olie
."

Nederlands kan je toch wel lezen hé?

Dit is weeral gewoon een tegenstaander van Bush en Blair die verkondigd dat het zo zou zijn zonder enig bewijs. Is dit jou bewijs? Lol!!!!

Dan is het tegendeel ook heel makelijk voor mij hoor Raf, ik heb er nm 2. Bush en Blair zeggen dat het niet zo is

Een topmedewerker van het Witte Huis (iemand uit de directe omgeving van Bush dus) en de staatssecretaris van Defensie, noem ik niet "gewoon een tegenstander"...

Aangezien er voor de oorlog al geen teken was van MVW's en aangezien ze nu nog altijd niet gevonden zijn, lijkt me de theorie over de Irakese olie toch niet zo héél ver gezocht...

Ik heb er ook wat van die blijkbaar obligate emoticons bijgezet, blijkbaar is dat voor jou een overtuigender argument...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden