Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ahmed Azzuz
als hier een islamitische gemeenschap zou bestaan die op dezelfde wijze de arabische dictatuur en haar onderdrukkingsmechanismen zowel financieel als moreel steunt dan zal ook ik de eerste zijn om hen hiervan te veroordelen.
|
Vraagje: wat vindt u van Arafat? Wat vindt u vand e rapporten van het IMF over zijn persoonlijk kapitaal dat doorgesluisd naar Zwitserland wordt en waarvan een groot deel afkosmtig is van de (legitieme) ontwikkelingshulp aan Palestina?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ahmed Azzuz
laat mij duidelijk wezen dat we als AEL en vooral als MDP elk geweld tegen onschuldige burgers veroordelen. de situatie in palestina is van een orde die elk rationeel denkende mens vraagt om juist wel de palestijnen te steunen daar de internationale gemeenschappen, VN,... niets ondernemen. als iemand zoals sharon alle internationale verdragen aan zijn laars lapt terwijl de palestijnen aan hun lot worden overgelaten, dan is elk middel die men hanteert om zichzelf als volk te beschermen, legitiem.
|
mooi zo, een contraditio in terminis binnen 1 paragraaf.
Mijn vraag: denkt u da tde Palestijne zelfmoordaansalgen vrede dichterbij brengen of dat ze Israel aanzetten tot meer bezetting en controle?