Los bericht bekijken
Oud 13 april 2004, 14:32   #90
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Ik vind dat het uw goed recht is om uw gedacht te zeggen. Als ge kunt aantonen dat het werkelijk zo is dat Marokkanen de criminaliteitscijfers schoon naar boven helpen en dat stoort u, moogt ge dat van mij geruuust zeggen...Maar, raak alsjeblief niet zo overhit dat ge lieve menskes lijk mij ook aan de kant gaat duwe, want dat zie ik vandaag maar al te veel. Ge moet er maar Arabisch uitzien of ge wordt al langs alle kanten beschoten met boze, achterdochtige blikken. Waar gaat de wereld toch naartoe?

Dat ne mens niet meer ziet wie dat het goed met u voorheeft en wie niet? Zover moogt ge het niet laten komen. Voor hetzelfde geld zeg ik, meegaand met de kudde, al wat niet-gelovig is, is slecht, verdient geen respect. Ik doe dat niet, ik laat mij niet beïnvloeden. Waarom? Ik heb mijn eigen verstand en ik zal voor mijn eigen wel denken. En zo maak ik onderscheid tussen Belgen die het goed met mij voorhebben en zij die het minder goed met mij voorhebben en het is toch jammer om te zien dat er nog velen opgeslorpt worden in de massa, bedwelmd door de-ondertussen "algemene waarheid"-dat Marokkaans is, is valsch. Allez probeer is ne keer goe te kijken. Ge zult verbaasd zijn van hoeveel lieve menskes ge onder ons zoudt kunnen tegenkomen, als ge zoudt willen.
Als nu alle mensen is even vredelievend zouden zijn als jij
even begripvol en begrijpend, zou het leven er dan niet veel mooier uitzien.
regels zijn er om gerespecteerd te worden ,en van mij mag iedere mens zijn leven benaderen zoals hij zelf wil ,als dat maar op een vredevolle,
eerlijke en menslievende manier is.
wat let ons eigenlijk om zo te leven,en waarom krijg ik zo vaak de indruk dat men niet wil dat wij het het op die manier zouden kunnen ervaren.
wat wint men met negatief en brutaal te zijn.

hoogachtend
Ik doe mijn best...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden