Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Vergeet niet de mama op de hoogte te brengen, en te vragen wat ze er van vindt.
|
Ze zou maar eens nee moeten zeggen lol...
Nee nee serieus, op dat vlak heb ik haar al duidelijk gemaakt: het zit er beter in dan niet in.
Waarom? staat hier duidelijk uitgespreid in het onderwerp.
Je moet begrijpen Artisjok, beter safe dan sorry he. Als jij ooit een lampje gaat hangen werk je ook beter met relais dan zonder relais, waarom? Gewoon in geval van.
Veiligheid, daar moeten we niet licht over gaan.
Zeker niet als het om kinderen gaat. Wie heeft er nu last van dat mijn dochter op te sporen valt wanneer ze vermist zou zijn? Niemand toch?
Better have it and not need it, then need it and not have it.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marieken
Ik heb Xega in mijn beste Spaans een vraag gestuurd over de chip en de verkrijgbaarheid in Europa. Xega is het eerste bedrijf dat ze specifiek voor ontvoeringen aanbiedt. VeriChip doet het meer uit medisch oogpunt, maar het zijn wel dezelfde chips. Als ik antwoord krijg zet ik het hier wel.
|
Awel bedankt Marieke! Als je iets van Xega hoort, please inform me?
Helaas die Verichip, ik lees:
Citaat:
If I have the implantable microchip inserted, can I be "tracked" in any way?
This is one of the most common questions around the implantable microchip and the answer is a definite "No". VeriChip's human-implantable RFID microchip does not have the capabilities to offer such service since it does not have built-in Global Positioning System (GPS) support or long-range wireless communications. It is a passive RFID microchip containing only a unique 16-digit identifier and can only be read by a VeriChip reader held up closely to the location of the inserted chip. It is therefore built for in-room applications like the rapid, secure patient identification offered by VeriMed and cannot be used to track children, prevent kidnappings, etc.
|
Mijn engels is niet van de sterkste kant... maar euhm... die verichip is dus enkel goed voor in kantoren etc?
Bummer wel!