Los bericht bekijken
Oud 10 mei 2009, 23:01   #1
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard Waarom werd Largo_w gebanned? Werd hij misbruikt?

Ja, waarom eigenlijk éh? Ik heb hem nog nooit iemand effectief zien beledigen. Dit was helemaal de stijl niet van Largo_w.
Ik vind zijn ban een heel groot verlies voor het forum: hij was iemand die erg kritisch was, tegen de overgrote stroom, eigen aan dit forum, in. Geen kuddebeest zeg maar.

Ik heb nu zn laatste posts bezien en zag geen enkele belediging, noch provocatie. Het waren net verstandige posts.

Nu kunnen verscheidene forummers zijn gedrag soms wat provocerend gevonden hebben, maar dit was gewoon de aard van zijn kritisch zijn. Hij was de Tijl Uilenspiegel die de uilen in de spiegel deed kijken. Hij zette mensen vaak terecht op hun plaats, de daar uitvloeiende mogelijke twist die daar kon uit ontstaan, trotserend. Dat maakt hem moedig.

Ik zou echt niet weten waarom Largo gebanned zou zijn, en indien het te maken heeft met die onnozele clash, waarin hij ongewild meegesleurd werd, dan vind ik dat helemaal fout.

Ik heb een idee, waarom het zou kunnen gebeurd zijn.
Volgens mij werd Largo gewoon maar gebruikt, misbruikt, om het blazoen van de moderatoren weer wat te zuiveren, waarmee ik wil zeggen: om het wantrouwen van verscheidene forumgebruikers jegens de moderatoren, als zouden zij partijdig zijn, waaronder bv Largo één van hun begusnteling zou zijn, te proberen weg te werken.

Als dit zó is, dan is dit bijzonder onrechtvaardig. Dan is dit zielig, en zwak.

Ik hoop dat Largo alles laat bezinken, en geen dubbelnick aanmaakt om het risico te lopen een perm te krijgen. Maar hij zal zich daar wel tegen behoeden: hij is daar te verstandig voor.