Ik ben er voorbijgereden dit weekend. In Schilde. Als de ambulances juist vertrokken. Daar lagen de verhakkelde blikken rossen. En dan zeggen dat mijn oudste zoon deze morgend zijn theoretische examen heeft afgelegd en binnenkort ook zo'n moordtuig kan en zal besturen.
Mijn vrouw en ik zijn na het passeren in alles stilte verder naar huis gereden. Met de onuitgesproken vraag wanneer zal het onze beurt zijn dat er 's nachts een politieagent aan de deur staat met de mededeling dat er een ongeluk is gebeurd. Het kan elk van ons overkomen... ooit maar hopelijk nooit.
En dat der dan hier ne pipo nog enkele geel bollekens voor over heeft en dat nog goed vind want Allah heeft het gezegd doet mij als mens kokhalzen.
Kaiser gij zijt gene mens in mijn ogen. As ge zo schrijft dan zijde nog lager dan een varken in mijn ogen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.
PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
|