Los bericht bekijken
Oud 11 mei 2009, 19:59   #151
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

[quote=deadlock;4099939]
Citaat:
Dan stoppen we hier, anders wordt deze discussie een ruzie, en dat is niet fijn.
Ik mijn manier en jij jouw manier, en wij zouden respect voor elkaar hebben.
Ik heb respect voor mensen niet voor verwerpelijke ideologieen. En spijtig genoeg voor jou, beide zienswijzen kunnen niet door dezelfde deur en ook kan een samenleving niet beide richtingen uit. Ofwel voeren de steeds maar groter wordende groep aanhangers van iSSlam onze westerse samenleving, een samenleving/beschaving die onze voorouders hebben opgebouwd tot het succes dat zij is door iSSlam hier steeds buiten weten te houden, ons regelrecht terug naar de middeleeuwen, ofwel krijgen verscheidene 'progressieve' beleidsmensen zoals een bertje anciaux hun verstand terug en stoppen zij samen met de zogenaamde 'islamofoben' die 'verrijkings'waanzin.

Citaat:
@smiley
Je eigen interpretatie van teksten en bronnen opdringen, zonder bewijzen en zonder kennis, verschilt nergens van het vertellen van onzin en wat ik niet weet over jouw mama en jouw papa. Zwijg dan over mijn profeet.
Het is niet omdat jij zegt dat ik geen bewijzen of kennis heb dat ik geen bewijzen of kennis zou hebben. Iedereen kan trouwens lezen, en neen. Vele zaken zijn niet anders te interpreteren. Het vermoorden van alle 600/900 mannelijke stamleden die zich aan roofmoordenaar mohammed en zijn roversbende hadden overgegeven is niet anders te interpreteren en ook niet goed te praten wie dat wel doet is niet goed bij zijn hoofd. Ook is het martelen van een joods stamlid opdat die zou vertellen waar dat het goud verborgen ligt door roofmoordenaar mlo goed te praten of anders te interpreteren, net zomin als zijn oproep te strijden zolang tot dat de iSSlam het overal voor het zeggen heeft en de 'afgodendienerij ' niet meer bestaat net zomin als zijn penetratie van een met popppen spelend 9 jarig kind enz enz. enz enz enz

Citaat:
Abu Hamza heeft niet tot geweld opgeroepen, blijf dus niet rond de pot draaien.
Dat heeft hij wel gedaan, blijf dus niet rond de pot draaien.

Citaat:
Leiden zijn speeches soms tot haat? Ja, en zo is het ook met Wilders, daarom zijn wij tegen vrijheid van meningsuiting voor dat soort mensen als Abu Hamza en Wilders.
Het is niet voor het oproepen tot haat dat hamsa is opgepakt. U wil met uw beperking van vrijheid van meningsuiting enkel islamcritici de mond snoeren. Iedereen die de iSSlam en zogenaamde 'profeet' mohammed niet zit op te hemelen maar er de nare waarheid zit over te vertellen is volgens jou iemand die oproept tot haat. Ondertussen staat de wereld wel voor het feit dat er werelwijd terreur heerst van thailand tot in timboektoe, van lieden die meer van de dood houden dan van dit leven en die allen raar maar waar 'jihad' zitten roepen zelfs tot in de afgebroken straten van Brussel of Antwerpen toe, en wekt een ongeval waarbij een islamsektelid de dood vind wraakgevoelens op, doch die volgens islamapologeten enkel en alleen maar de iSSlam zouden misbruiken.

Wat is een goede manier om in een nog door iSSlam te veroveren gebied de sharia in te voeren ? Keet schoppen in het land en roepen dat jullie 'door mensen gemaakte wetten', (wetten die op maat waren gemaakt voor de autochtone bevolking niet voor ingeweken mensen met middeleeuwse denkbeelden die op hun beurt leiden tot middeleeuwse toestanden en roep tot middeleeuwse maatregelen) op niks trekken ! ISSlam is de oplossing voor jullie problemen ! Als de sharia is ingevoerd dan zal er geen keet meer worden geschopt ! Net zoals de Taliban in Pakistan ophouden met keet schoppen als zij de sharia mogen invoeren. ISSlam is immers 'peace'. Als je je maar vrijwillig onderwerpt aan ISSlam en zijn wetten dan zullen 'wij' ophouden met keet te schoppen. Een normaal mens zet keetschoppers aan de deur in plaats van die nog langer in huis te laten !

Laatst gewijzigd door smiley : 11 mei 2009 om 20:06.
smiley is offline   Met citaat antwoorden