Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies
Ik kan mij niet herinneren dat ze véél moeite hebben gedaan om potentiële investeerders aan te trekken....
Wel kan ik mij herinneren dat ze melagomane projecten zoals de scheepslift van Strépy op hun aktief hebben om er maar eentje aan te halen...
Miljarden investeren voor die enkele verdwaalde boot die daar toevallig passeert....
....
|
Precies of er staan in vlaanderen geen nutteloze kunstwerken. Mag ik u de smeerpijp in herinnering brengen, die heeft nooit gewerkt, die lift wel.
Gemakkkelijk met de vinger wijzen hé. Veeg voor eigen deur, en als je nog tijd over hebt, die van een ander.
Citaat:
Dat doen we ook,doch de waalse landgenoot blijft steeds maar op diezelfde politici kiezen ......
|
Je hebt zelf al gezegd dat er geen goeie meer over zijn, wat wil jan modaal in wallonie dan verwijten?
Citaat:
Alleszins beter dan nu mijn beste, met die miljarden die nu spoorloos richting zuiden vertrekken kunnen we de zwakkeren in onze vlaamse samenleving beter steunen...
Voorts kunnen we op economisch gebied maatregelen nemen zonder telkens te worden tegengewerkt door de francofone politici....
Verder mijn beste hoeven we nog maar één regering te betalen,en een half parlement.....
....
|
Gaan we dat echt doen, het geld besteden aan de zwakkeren? Zet het dan maar in de vlaamse grondwet, anders komt er niets van. Geef toe, iemand ie niet solidair is met een medemens die aan de andere kant van een denkbeeldige streep woont, en die belooft wel solidair te zijn met een even wildvreemde medemens aan deze kant van die denkbeeldige streep? Hoe goedgelovig (lees onnozel) schat je de doorsnee vlaming?