Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2009, 07:39   #262
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Hehe, die smeerpijp is nochtans in gebruik mijn beste, niet voor wat ze destijds gebouwd is,maar wel voor het transporteren van drinkbaar water....

Voor mijn deur is het dus proper, nu voor Uw deur nog....

http://nl.wikipedia.org/wiki/Smeerpi...burg-Antwerpen)

Dat hij op andere personen moet stemmen dan telkens wéér op de gevestigde waarden....
Er staan er genoeg op élke lijst....

Dat zal dan een serieus signaal naar die gevestigde waarden toe zijn me dunkt...

Qua solidariteit hebben wij ook nooit iets te verwachten gehad van diegenen die aan de andere kant van die denkbeeldige streep wonen...

Waarom zouden wij nu dan iets mogen verwachten aangezien ze de laatste 2 jaar er alles hebben aan gedaan om een regeringsvorming te blijven blokkeren met hun absurde eisen....

Hun voortdurende provocaties en scheldtirades steevast aan de vlaming gericht....

En zulke mensen moet je blijvend je solidariteit betonen,nee mijn beste ,dank U vriendelijk,maar die tijd is voorgoed voorbij...

Wie zijn achterste verbrand moet maar op de blaren zitten...

Laten wij dit geld maar spenderen aan het bestrijden van de kansarmoede in ons gewest zélf .....

een verloren investering van 5 miljard, dikke kosten voor ombouw tot waterleiding, en een schadeclaim die omgedraaid werd. Daar zet jij smilies bij, en doet alsof het voor onze deur proper is?
Liggen grove schandalen per definitie in wallonie of wat?
Mag ik besluiten dat nationalisten blind zijn, en geen besef van geld hebben?

Op wie zou jij stemmen moest je waal zijn? liefst in alle eerlijkheid?

Individuele Walen dragen net zoveel bij als individuele vlamingen die in dezelfde omstandigheden zijn, dus dragen we solidair bij in de sociale zekerheid en de belastingen.

Of een eis absurd is, hangt af van de kant van waar je die bekijkt. Ik begrijp best dat er een schrikreactie ontstaan is door het vlaamse spierballengerol.
Hoe reageer jij op iemand die vertelt dat hij u zal dwingen tot...... Tenzij jij een uitzondering bent, zet je je stekels recht en ga je in de tegenaanval.

En van provocaties en scheldtirades hebben vlamingen geen les nodig van de walen, kijk op dit forum en lees uw eigen posts, leg uw hand op uw hoofd, en kijk wie eronder staat zeggen ze bij ons.

U bedoelt: " ik zou willen dat die tijd komt". Want we staan nog nergens, en met dergelijke tactiek gaan we ook nergens komen. Maar het zal nog een paar jaar duren voor de blind-nationalisten dat door hebben.

Als u zo met de kansarmen inzit in vlaanderen, stel dan een kansarmenheffing in binnen vlaanderen. Ik wil gerust nog wat meer afdragen voor dit goede doel. Ge zou het ook eens aan de kansarmen kunnen vragen, of ze het goed vinden om beter te worden door de waalse kansarmen dieper de put in te stoten. Het antwoord zou verassend kunnen zijn. Daar is blijkbaar nog solidariteit in hun miserie.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden