Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2009, 23:19   #45
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Volgens mij blijft het vooral stil omdat men Belgie niet voor het hoofd wil stoten. Nederland heeft natuurlijk enorm veel belang bij goede betrekkingen met Belgie. Die betrekkingen zouden wel eens een stuk slechter kunnen worden als men zich al te zeer gaat richten op een einde van dat land. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Het is ook compleet absurd. In landen als Spanje en Schotland scoren seperatisten electoraal en in de peilingen nog een pak beter dan in ons land. Gaat Wilders als minister-president van Nederland zelf gaan beslissen vanuit het Torentje welke landen er beter mee zouden ophouden. Ten andere over politieke crisissen gesproken. Ik denk dat de dag dat Wilders effectief de grootse partij van Nederland zou worden wat dacht ik het geval zou zijn in de peilingen dan denk ik dat het daar in Nederland ook één groot circus zou worden. Moeten we dan ook onze ambassadeur terugtrekken. Ik dacht het niet.

Ten andere. In het Koninkrijk der Nederlanden is het ook niet altijd pijs en vree.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden