Los bericht bekijken
Oud 19 mei 2009, 18:50   #53
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Uiteraard zijn ze daar niet tegen, en maar goed ook. Ik had het over cannabis en xtc en coke en dat soort drugs.
Je hebt het dus over een welbepaalde selectie van drugs - waarvan minstens 1 onderzoek al heeft aangetoond dat de problemen minder ernstig zijn dan alcohol.

Hoe is het drugsbeleid in Portugal?

Citaat:
Er zijn hier problemen zat in België met allochtonen en illegalen.
Je zou, natuurlijk, ook met een open deur kunnen binnenvallen - of wacht; dat heb je precies al gedaan. Ik heb daar niets over gezegd; 'k heb alleen gezegd dat zij voorstander zijn van een pervers immigratiebeleid, zoals overigens elke grote partij in België - allemaal op hun eigen unieke manier.

Citaat:
Ja, een ongeboren baby afmaken, dat zal zijn zelfbeschikkingsrecht ten goede komen
Het is vandaag de dag in België - zoals het hoort - verboden om een ongeboren baby af te maken. Wat wel legaal is, is het verwijderen van een niet-leven object uit je lichaam.

U reageert natuurlijk niet op het euthanasie gedeelte.

Citaat:
Economisch liberaal, m'n beste. Omdat ik op economisch vlak liberaal ben wilt dat niet zeggen dat ik op elk vlak liberaal ben. Ik ben vooral rechts gezind, en op zowat elk economisch vlak liberaal.
Er is niet zoiets als 'economisch liberaal' en 'ethisch liberaal' - dat is leuk voor propagandamateriaal en dergelijke. Wat jij bedoelt met 'economisch liberaal' is niets anders dan 'de overheid moet mensen beheersen, maar niet herverdelen'. Dat heeft, natuurlijk, niets met liberalisme te maken.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden