Dit is interressant : door het privaat leven van bekende mensen zonder enige schroom aan jan en alleman te vertellen, schept men bij de jeugd de waan dat het totaal normaal is dat een mens geen privéleven heeft, en dat men je gelijk wat mag vragen. En dat is nu net waar de regering mee bezig is : zoveel mogelijk gegevens van ons allen opslaan. En de jeugd doet er ijverig aan mee, kijk bvb naar de populariteit van Facebook, waarin éénieder zich totaal bloot geeft aan miljoenen onbekenden.
--------------------------------------------------------------------------------
ja, voetballers, zangers, acteurs, of als ze wat meer gevoel voor realiteit hebben, gangsters. Die zijn gemakkellijker na te apen. Al die beroepen brengen heel wat meer op als de stomme job van hun (stomme ) ouders. De onnozele leraars zijn er ook alleen maar om hen in het gareel te duwen, en er voor te zorgen dat ze gewillige loonslaven worden. " Mij niet gezien " zeggen de slimme jongeren. " ik doe het wel zoals ik geleerd heb in films en videogames ".
Groot gelijk!