Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Chill Effect
Omdat toch alle 'vreemdelingen' vuiler zijn dan wij Belgen, wil ik mijn hart eens luchten over al die [size=6]vuile chinezen[/size]!
 Ze durven je bijna niet aan te kijken,
 Ze maken vet eten en gaan snachts op jacht naar onze honden,
 Ze zijn stuk voor stuk lelijk spleetogen met platneuzen,
 Ze kunnen nog altijd geen "R" uitspreken en hebben dus schijt aan ons alfabet!
 Ze werken en studeren veel te hard en willen onze goede jobs afnemen,
 Ze kweken als konijnen,
 Ze hebben spleetogen omdat je dan niet kan zien dat ze je eigenlijk in je gezicht uitlachen...
|
Hoi,
Alvast bedankt voor je verwelkomende nieuwe post: Vuile vreemdelingen.
Ik ben er een  . Ik wilde je effe vragen hoe je dit probleem van Chinezen wil gaan aanpakken. En ook: hoe kan jij een rationele mens ervan overtuigen dat de gemiddelde vreemdeling vuiler is dan...jij bijvoorbeeld.
Ze zeggen vaak dat je uit een handschrift/schrijfstijl veel kan afleiden over een persoon.
Als ik deze theorie toepas op jouw post dan belooft dan niet veel goeds.
Zeker dat je je vuilheidstheorie niet wil herzien? 
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
|