EVA:als het hier zo een aards paradijs is waar jij op een roze wolk bovenzweeft,denk je dan echt dat er een vlaams blok zou zijn?!
En ZO NODIG zou zijn?!
Nogmaals over mijn zoon ,(daar kan ik enorm razend van worden als men daar over begint te lullen) verzuurd is hij helemaal niet ,hij is een leuk en goedlachs kind dat de realiteit begint door te hebben.
Daar moet ik zelfs nog niets tegen zeggen ,hij heeft gelukkig het gezond verstand om zijn eigen cultuur ,volk ,normen en waarden ,en vlaanderen boven alles te plaatsen.
Ik ben echt blij dat ik zo een kind heb ,god staat me bij als ik zo een links creatuur aan tafel krijg.
Ik mag er niet aan denken begot.
Mijn ogen zijn allang open ,hemel jij je vriendjes maar op ,maar bij mij gaat je multiculterele vliegertje niet op.
Mijn zoon staat ten andere zeer sterk in zijn schoenen want hij laat zich niet doen tegenover uw geliefde moslims en linkse maatjes.
Eigen volk eerst is een normaal gegeven,dat moet men in zich hebben .
In hart en nieren.
Het versterkt vlaanderen en onze cultuur,laat het open bloeien evenals de creativiteit.
En wij zijn de onverdraagzamen ,tuurlijk kindje

,jij bent echt gehersenspoeld door een of ander migrantenorganisatie,dat kan niet anders.
Zo erg kom je ze niet vaak tegen ,gelukkig maar.
Dus dat steeds dezelfde migrantengroep=moslims,de boel op stelten zetten is dat onze schuld?!
Mja ,met jou als vriend heb je geen vijanden nodig seg.
Mijn mentaliteit zal iedereen er voor hoeden (zelfs jou) dat we niet onder de voet zullen gelopen worden,mijn zoon niet zal besneden worden ,en ik niet op een matteke moet liggen en met een kapke op mijn kop moet rondlopen.