Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2009, 12:00   #15
boerenverstand
Parlementsvoorzitter

boerenverstand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Tja...persoonlijk vind ik dat hier forumleden zitten met betere kennis van zaken over een aantal onderwerpen dan politici zelf;de meeste antwoorden waren van een niveau wat nauwelijks boven de gemiddelde toogpraat uitkomt.
Je kan moeilijk verwachten dat "mindere" goden (ik heb het over de politici )stellingen gaan innemen, die tegen de partij ingaan. Het is bovendien een eindeloze klacht aan slecht bestuur gedurende decennia, waarvoor deze partijen verantwoordelijk zijn.
Je moet het dan ook niet verder zoeken dan dat deze politici kennis nemen van wat wij hier denken en hopelijk daarvan "iets" meenemen naar hun hoofdkwartieren.
Tot op heden hebben enkel politieke maagden serieus geantwoord : Eric De Bruyn en Peter Reeckmans.

Crombez heeft ook zijn best gedaan maar moet 20 jaar SPA wanbeleid goedpraten , dat is onmogelijk. Ook Frank VDB ging gisteren volledig door de mand in terzake. 40 jaar werken = € 840 pensioen, 40 jaar doppen = ongeveer hetzelfde pensioen en dan komen ze vragen om "langer" te werken.

Generatiepact idem: Frank kon niet zeggen dat die treinbegeleider langer moest werken waarbij voorbijgegaan wordt aan het feit dat men gewoon niet verder kan "werken" wegens op.

Voorts kan ik toch zeggen dat in onderwijs elk jaar meer en mee de lat hoger wordt gelegd. Zie Hoegaarden. 1/3 van de frisse jonge leerkrachten haakt binnen de 5 jaar af , in Brussel 1/2. Dus Frank heeft zelf niet bepaald het goede voorbeeld gegeven in onderwijs, men wil er hoe rapper hoe sneller er uit. Als je dan leest dat Frank gepensioneerden wil laten langer werken in onderwijs , besef je pas hoe uitzichtsloos het is.

Maar , ik geef toe , als het hier zo doorgaat en politici amper antwoorden op vele vragen dan hou ik het ook voor bekeken.
Wat betreft de forumgangers zijn er hier best , die goed kunnen debatteren en argumenten geven.

Laatst gewijzigd door boerenverstand : 20 mei 2009 om 12:09.
boerenverstand is offline   Met citaat antwoorden