Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2009, 21:33   #105
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkiewinkie Bekijk bericht
Maar dat is nog iets anders dan je voortdurend te moeten verantwoorden waarom je je streefdoel van zoveel verkochte Solidairs/Militanten niet hebt gehaald of niet aanwezig was op die of die vergadering of actie.
Ik vermoed dat : " ik had geen goesting en heb de hele dag voor TMF gehangen" niet echt in goede aarde valt.
Wij werken niet met individuele streefdoelen- maar er wordt wel van je verwacht dat je je inzet naar je vermogen... Als je telkens de hele dag voor TMF blijft plakken, in plaats van je politiek te engageren, kan je toch vragen stellen bij dat politiek engagement - niet? Een vakbondsdelegee of militant die niet op zijn plek is wanneer er syndicale acties plaatsvinden; dat wordt toch ook niet geapprecieerd?

Citaat:
Ik vind trouwens 10 % van je inkomen behoorlijk veel als je huur en nutsvoorzieningen al vaak de 50 % van je inkomen benaderen.
LSP werkt niet met een vast percentage of een vaste som van ledenbijdrage, ieder draagt bij naar zijn eigen vermogen...

Citaat:
Om kort door de bocht te gaan :ik denk dat gewone leden door hun aantal wel eens veel meer impact kunnen hebben op hun omgeving dan militanten die van de ene naar de andere actie met gelijkgezinden hollen.
Die impact zal inderdaad wel groter zijn; maar de vraag is wat het lange termijn effect daarvan is op de partij-lijn...