Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße
Niet voor het ontkerktelijke gepeupel in alle geval. Voor hun is het een dag als een andere in hun oppervlakkig nep-wereldje vrij van dingen die er echt toe doen. Het verschil is alleen is dat ze verkavelingswijken of fermettekes niet moeten verlaten die dag, om naar hun geestdodend bureau-baantje te gaan met dat zuur smoelwerk van hun achter het stuur in de file van 7 uur nadat ze de puberale dochter weer niet haar nest kregen op tijd voor school omdat de kleine feeks weer heel de avond en nacht had zitten "chatten" en er dus weer een hele discussie ontstond die ochtend. Er zijn geen wel geen winkels open dus meneer en mevrouw fermette zullen zich noodgedwongen moeten bezig houden met het pompje in de achtertuin of het geschilderde wiel in de psychopatisch compulsief afgereden voortuin te herschikken.
|
Niet dat het veel verschil zal maken, maar voor mij is de lol eraf hoor. Ik weet dat je je amuseert met je fake nick - je doet het trouwens goed, daar niet van - maar persoonlijk heb ik het nu toch al gezien.