Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2009, 22:36   #82
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ijsje pikken uit de ijskast van demente personen mag niet.
Wat ijsje pikken, wat ijsje pikken? Het zijn die 2 toverheksen die dat beweren, maar het zal wel allerminst waar zijn! In al hun dommigheid en vooringenomenheid kunnen ze geen rede en objectiviteit aan. Die zwarte zal dat gewoon genomen hebben voor een zwakke bejaarde. Of missch kan het personeel zo maar die ijsjes nemen.

Dit was een zuivere, platte vorm van racisme, en dat moet gestraft worden.

Dat waren 2 oude bekrompen gefrustreerde 'vrouwen', die daar de hele dag zaten kritiek te geven op de personeelsleden, en iedereen die er gewoon passeerde. De zwarte poetsvrouw beschimpten ze onophoudelijk -er werden voorbeelden gegeven die ik niet zal vernoemen, zo onbeschoft en beledigend waren ze-, en gaven haar kritiek als zou ze niet snel genoeg werken. Waren halen ze het lef?! Op alles hadden ze kritiek, de 2 leeglopers. Wat een zielig nutteloos bestaan.
En idioot dat ze zijn, gingen ze nog lustig door met hun racistische uitspraken in bijzijn vd politie! Hoe dom kan een mens zijn? Achterlijk en kwaadwilig, wereldvreemd, bekrompen, wrokkig, dom........verachtelijk zijn ze!

En dit terwijl de directie vh bejaardentehuis zeer tevreden was over de zwarte poetsvrouw, en hadden haar graag in dienst blijven hebben, maar de zwarte is toch weggegaan, omdat die ouwe 'vrouwen' daar nog constant zitten. Dus ondanks die veroordeling is het toch de zwarte die plaats ruimt.

Ik heb dit artikel gelezen uit 2 verschillende kranten.