Los bericht bekijken
Oud 21 mei 2009, 08:44   #32
Nelle
Eur. Commissievoorzitter

Nelle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Kan ik je komen redden zonder koning te worden? En laat die vlechtjes want het staat zo lelijk om met de helft van je haar afgescheurd te gaan trouwen. Ik stel voor dat je gewoon een touw gebruikt. (of het moet zijn dat ik gewoon de lift neem... is handiger)

Oh ja, we kunnen dan vluchten naar een ander land eh en dan zeggen die die boze meneer uit de priesterkaste mij vermoord heeft en dan gaan we gaan wonen in een schattig huisje. Ver weg van kastes (wel met kasten in het huis liefst) en krijgen we veel kindjes enzo, waar dat ze dan over tweeduizend jaar een boek over schrijven (De jazeker-code. Bestaan er afstammelingen van de grote Jazeker die spoorloos verdween). Het voordeel van die kindjes dan is dat Dronkoers nie meer op bezoek komt om heel onze wijnkelder leeg te drinken (ah ja, want we gaan eigen wijn stoken en jenever).

En dat van die lift? Ik zal eens vragen aan de boze meneer of hij kan maken dat de lift terug werkt wanneer je mij komt bevrijden want ik hoorde hem daarnet vloeken: "die godverdomse fucking lift werkt nu nooit eens".