22 mei 2009, 12:16
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jefrey Van der Straeten
Het moet niet steeds over legalisering van softdrugs gaan. Ook andere praktijken mogen van mij gerust gelegaliseerd worden, waaronder prostitutie. Alweer: niet om te stimuleren, maar om te controleren en uit de criminaliteit te halen.
Ik zie prostitutie als een normale dienst, niet meer, niet minder. Om de prostituee uit de handen van malafide pooiers te halen en om mensenhandel tegen te gaan is het daarom beter dat prostitutie gelegaliseerd wordt.
Ook kan er bijvoorbeeld een certificaat van "gezondheid" afgeleverd worden door de overheid, waardoor kans op besmetting en het oplopen van SOA's fel teruggedrongen wordt.
Laat me duidelijk zijn; dit is geen prioriteit voor de SLP bij de komende Vlaamse verkiezingen. Maar het is misschien leuk om het eens over dit onderwerp te hebben. Politieke discussies moeten niet altijd over economie en staatshervorming gaan he! (Trouwens, de overheid kan inkomsten vergaren door deze dienstverlening te belasten, net zoals alle andere diensten).
Forumbezoekers, SHOOT!
|
Weerom wordt getoond hoe liberalisme en geldeconomie alle waarden nivelleren en perverteren. Meer woorden ga ik niet vuilmaken aan dit wansmakelijke voorstel.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
|
Laatst gewijzigd door Kallikles : 22 mei 2009 om 12:20.
|
|
|