Los bericht bekijken
Oud 14 april 2004, 18:31   #7
Bluelagune
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
Wat is Zionisme?? Het is enkel het recht van Joden om in een eigen staat te wonen. In Europa waren ze door jouw geestesgenoten niet welkom daarom werd Israël opgericht.
Zie Theodore Herzl!
De joden hebben plaats genoeg om hun "Beloofde Land" uit te bouwen in de VSA, dat ze dat niet ten koste van anderen hoeven te doen. Ze hebben toch de macht in handen in de VSA.

De Joden wonen al sinds mensenheugenis in het "beloofde land" lang voor er sprake was van Christus en "Palestijnen". De Arabieren veroveren pas in 636 na Christus het zogenaamde Palestina en roepen Jeruzalem na Mekka en Medina op tot hun 3de heilige stad.

Overigens, ik ben geen antisemiet maar wel antizionist. Antisemitisme is een zeer populair geven bij politiek links. Zelfs Joseph Proudhon (één van de voornaamste linkse denkers uit Frankrijk) was een fervent antisemiet.

Antisemietisme bij Links en ook bij Extreem-rechts komt vooral voort uit jaloezie t.a.v de Joden die sterk ondernemend zijn en véélal in de financiële business zitten. De Jood wordt bij deze groepen ook vaak gesymboliseerd met de Rijke kapitalist vandaar hun haat.

Citaat:
En by the way noem mij eens 1 reden waarom wij Europeanen zouden verwant zijn met moslims???
Kan jij niet lezen misschien? Waar zou ik beweerd hebben dat wij verwant zijn met moslims???? Ik meen juist dat alle moslims uit Europa moeten verdwijnen, ook diegenen die door jouw geliefde yanks geholpen werden op de Balkan!
Maar met Europeanen die een dictator uit de weg ruimde waarvan geweten was dat hij een grote financierder was van moslim-fundamentalistische terreurgroepen daar hebt u blijkbaar wel problemen mee. Volledig gelijk wat betreft de verkeerde keuze van de V.S.A in de Joegoslavische oorlog. Ik vond ook persoonlijk dat men beter de Servische nationalisten steunde.