Discussie: ING-praktijken
Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2009, 21:30   #2
Yves38
Parlementsvoorzitter

Standaard

Het is een bekend zeer.

Ik heb jaren als expert gewerkt voor De Vaderlandsche. Door het feit dat Nationale Nederlanden de hoofdaandeelhouder was, en NN ING geworden is, werd De Vaderlandsche uiteindelijk ING Insurance.
Ik heb het bedrijf in de periode van 2000 tot 2007 alleen achteruit zien gaan. Van het bedrijf waar het goed was om werken, waarin iedereen een kans kreeg ging het uiteindelijk alleen nog over cijfers. Dan eensklaps werd het mes er in 2007 ingezet. We maakten winst, genoeg winst, maar niet de 16% die ING eistte. ING Insurance werd verkocht aan P&V en het ging daarna alleen nog meer bergaf. Ik ben er uiteindelijk weggegaan en ben even bij KBC gaan werken.
Dit bleek een nog grotere vergissing. Hier beloofden ze heel veel tot ze je in hun macht hebben en dan komt er allemaal niks van in huis.
Na 3 maanden besloot ik (en nog 2 andere collega's) om ook KBC te verlaten en zelfstandig te worden.
MAAR zelfs daar kwamen ze mij zoeken : recent bleek dat KBC alle bureau's die met hen werken afgedreigd hebben dat als ex-experten van hen voor die bureau's werken...ze hun werk van KBC verliezen.

Ik heb uiteindelijk klacht ingediend en trek de zaak gewoonweg voor de rechtbank. En deze keer hebben ze pech, want ik heb bewijzen.

Het zijn allemaal klootzakken die banken, en deze crisis hebben ze dik verdiend. Eerlijk gezegd hoop ik dat er een hoop koppen gaan rollen.

Alleen spijtig dat gewone mensen er mee voor opdraaien voor die door hun veroorzaakte crisis.

Laatst gewijzigd door Yves38 : 22 mei 2009 om 21:34.
Yves38 is offline   Met citaat antwoorden