Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef
Dat gij het niet snapt ligt niet aan mij, manneke.
Als ik weet dat mijn nabije toekomst zal bestaan uit verdwaasd staren door het raam terwijl ik niet eens besef dat ik mijn pamper volgescheten heb, maak ik er een eind aan.
Hoe het komt dat gij denkt dat ik een hypocriet ben als ik hier en nu geen spuit vergif in mijn arm steek is mij een raadsel.
Hoe het komt dat gij denkt dat dit wil zeggen dat ik niet kan wachten om andere mensen koud te maken is mij een raadsel.
Lijkt u het leuk om een kasplantje te worden?
Awel, doe maar.
Mij niet gelaten.
Maar knoop één ding goed in uw oren: noch gij of uw god, noch de staat zijn bij machte mij tegen te houden.
|
Het punt is juist dat een leven een leven is. Het maakt niet uit of men piepjong of hoogbejaard is, of men ziek of gezond is. De waardigheid van het menselijk leven ontkennen is natuurlijk zeer "trendy" en "hip" binnen links-populaire circkeltjes, allicht probeert u zich in die kringetjes te wringen door de linkse meute na te lopen. Het ontvluchten van het lijden en het niet willen dragen van ontberingen is ook iets typisch voor de slappe westerlingen van vandaag. Compleet geen wilskracht meer. U praat hier over "kasplantje", maar waarom zou ik moeten aannemen dat u nu al geen kasplantje bent?