Discussie: goede cartoon
Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2009, 15:04   #2449
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Het punt is juist dat een leven een leven is. Het maakt niet uit of men piepjong of hoogbejaard is, of men ziek of gezond is. De waardigheid van het menselijk leven ontkennen is natuurlijk zeer "trendy" en "hip" binnen links-populaire circkeltjes, allicht probeert u zich in die kringetjes te wringen door de linkse meute na te lopen. Het ontvluchten van het lijden en het niet willen dragen van ontberingen is ook iets typisch voor de slappe westerlingen van vandaag. Compleet geen wilskracht meer. U praat hier over "kasplantje", maar waarom zou ik moeten aannemen dat u nu al geen kasplantje bent?
Het probleem is dat gij precies hetgeen doet waarvan ge mij beschuldigd maar dan in de rechtse versie.
Ge strooit ad hominems en stropoppen in het rond alsof het kerstmis is.

Als ik niet in staat was ontberingen te overstijgen was ik hier al lang niet meer.
Het punt is dat wat andere mensen doen mij geen bal interesseert.
Ik zie er het nut niet van in om nodeloos uw leven te rekken zonder enige meerwaarde, dan is dat extra beetje leven toch waardeloos.

Als gij dat anders ziet dan is dat goed voor u, ik ga u niet tegenhouden.

Maar let wel, ge kunt mij niet tegenhouden, zelfs als ge het zou willen.

Ge hoeft van mij helemaal niets aan te nemen. Als gij vindt dat ik een kasplantje ben, het zij zo.