Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2009, 18:36   #216
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Grappig dat je hier nog mee blijft afkomen als elkeen die de posts leest duidelijk ziet dat jij gewoon overdreven hebt. uitbreiding heb ik nergens gezegd evenmin "uitbreiding van allerlei gunsten cq. faciliteiten" maar zoals steeds is elkeen die niet 100% de vlaamsche visie vormt direct een verrader die ongetwijfeld brussel wil uitbreiden.

Nee ik ben voor een werkbaar brussel en een werkbaar belgie iets dat realistisch is en ongetwijfeld tegen de borst stoot van de meeste flmainganten en franstaligen ..
Vermits u volhardt in de boosheid : neen, "uitbreiding" hebt u, zoals ik telkens stel, inderdaad niet gezegd. U hebt, zoals ik eveneens stel, het woord "herziening" gebruikt.

Mijn stelling is echter, dat hetgeen u "herziening" noemt, gezien de omschrijving die u ervan geeft, de facto een uitbreiding van de gunsten aan de Franstaligen in Brussel is.

Kortom, u noemt het geen uitbreiding, maar ik wel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Ik zou zeggen lees nogmaals eens dat deel vand e grondwet , daar staat toch wel letterlijk in dat er een uitzondering is voor bepaalde gemeenten. Jij wil dat blijkbaar niet erkennen wel jouw probleem de rest kan duidelijk zien dat dit wel het geval is.
Staat er letterlijk in de grondwet dat "faciliteitsgemeenten de gmeenten haar diensten in 2 talen aanbied" ?
NEEN.
Dat is nochtans wat u stelde in uw post 185, en waarop ik terecht reageerde.

Voor het overige lijkt het mij onzinnig van hier verder op in te gaan.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden