Los bericht bekijken
Oud 25 mei 2009, 18:50   #106
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Stap eens om het even welk willekeurig OCMW gebouw binnen - gewoon doen - voor de grap, voor de lol, just 4 the heck of it - ik kan je verhalen vertellen waar het verhaal van Circe in het niet valt - maar ik doe de moeite niet - de cultuurrelativisten willen het gewoon niet weten - het is eenvervanmnbedshow voor hen - ze hebben er niet rechtstreeks mee te maken - ze komen nooit op die plaatsen - ze zien alleen die vriendelijke Turkse bakker die toch zulk lekker brood heeft - en de Marokkaanse halal slager om de hoek - dat vlees smaakt toch wel beter hoor - dát is de 'verrijking' die ze zien of beter gezegd - dat is het énige wat ze willen zien.

Kijk - een begrijpend lezer is er 2 waard - het gaat hier niet om ALLE migranten - niemand heeft ooit last van hele bevolkingsgroepen die oorspronkelijk kwamen uit; Italië, Spanje, Polen, China, Oekraïne, Duitsland, noem maar op - het is enkel en alleen de bevolkingsgroep die een achterlijke totalitaire, satanische doodscultus met zich meebrengen en die maar niet van zich af kunnen schudden, zich maar niet kunnen integreren, hun omgeving moet en zal zich aan hen aanpassen, die de taal maar niet onder de knie krijgen - maar - die wél exact de weg kennen naar het OCMW, precies weten waar ze wat voor uitkering, subsidie e.d. kunnen krijgen - van UW belastinggeld! - die ook nog eens extra beschermd, gepamperd en in de watten gelegd worden door de HH ministers e.a. politieke individuen!
Ik zou het korter formuleren, alle fake-steuntrekkers moeten droog gelegd worden. Zijn er daar veel islamieten bij, so be it...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden