Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2009, 10:42   #17
Parallelle Amplitude
Burger

Parallelle Amplitude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Slechts één berichtje uit vele:

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF26052009_022

Elke dag pakken de politiediensten straatrovers, geweldenaars en lastigvallers op, en telkens weer staat het gespuis van dienst dezelfde dag weer op straat.

De redenen die het "gerecht" daarvoor opgeeft zijn de ene keer nog irrelevanter dan de andere. Dit moreel corrupte gerecht is onze samenleving aan het vernietigen.

Het lijkt erop alsof er een soort maatschappijhaat leeft bij een deel van de rechters, dat er toe leidt dat ze de maatschappij zoveel mogelijk willen teisteren en de gemeenschapszin vernietigen.

Het Belgisch gerecht moet drastisch uitgekuist worden:
- Rechters moeten niet meer de mogelijkheid hebben om straatrovers en lastigvallers te laten lopen;
- Het zwaartepunt van strafprocedures moet verschuiven van de crimineel naar het belang van de maatschappij.
- Moreel corrupte rechters moeten eruit.
- Aanvallen tegen personen moeten van de jeugdrechtbanken afgenomen worden en definitief onder de bevoegdheid van gewone strafrechtbanken komen.

Wat mij betreft is dit de prioriteit van de federale én de Vlaamse regering, en ik zal er mijn stem door laten bepalen: enkel de weinige politici die in het verleden lieten merken dat ze dit probleem ernstig nemen, komen in aanmerking.

Naar alle kandidaten die in mijn kiesomschrijving opkomen en van wie ik het mailadres kan vinden, vertrekt vandaag een mail met de vraag wat ze gaan doen om die vijf gasten vastgezet te krijgen.
Klopt. De politie wordt onterecht alle schuld toegewezen: als justitie zijn werk niet doet, mogen zij er nog zoveel pakken als ze willen...

Laat ons ook de "lijstverbinding" tussen een bepaalde niche politici en justitie niet vergeten... Beide partijen zijn communicerende vaatjes, die van of voor elkaar heel wat "lijken" in't schuifke hebben liggen. M.a.w: de rotzakken zijn aan elkaar gewaagd en dreigen elkaar graag af met nieuwe schandaaltjes...

Dan vind ik die canapébenoemingen van die twee poezen maar slappe koffie.. Ik zou het ook doen wss..

Laatst gewijzigd door Parallelle Amplitude : 26 mei 2009 om 10:42.
Parallelle Amplitude is offline   Met citaat antwoorden