Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2009, 09:14   #334
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Marijke, kritiek vind ik best maar hoe wil jij dan concreet problemen aanpakken?
Bijvoorbeeld jongeren criminaliteit, hoge werkloosheid onder allochtonen, vrouwen in vluchthuizen, opvoeding?
Of verwacht jij alle heil van het Vlaams belang?
Ik verwacht vooral dat er iets gebeurt! Eender van welke partij, dat heb ik al gezegd. Kan ik er aan doen dat CD & V, Open VLD en SP.A dit land door hun non-beleid de afgrond in storten? Het gaat er niet om dat ik alle heil verwacht van het Vlaams Belang. Ik roep IEDERE PARTIJ op om deze problemen concreet aan te pakken. Naiëve idioten die denken dat ze zullen gespaard worden omdat ze o zo verdraagzaam waren.

1 - Direct een totale immigratiestop.

2 - Illegalen direct het land uit, niks legalisering door de walgelijke chantage van hongerstakingen.

3 - Autochtone criminelen laten berechten en straf uitzitten in hun eigen land.

4 - Vreemdelingenstemrecht en verkiesbaarheid van vreemdelingen direct afschaffen. Dan pas krijgen we realistische verkiezingen.

5 - Nultolerantie: zware straffen die effectief worden toegepast en volledig uitzitten, ook voor minderjarigen.

6 - Werkloosheid onder allochtonen? Geef hen de "sociale opvang" van hun eigen land. Zij hoeven niet te genieten (lees: profiteren) van een systeem waar onze voorouders bloed, zweet en ranen voor gelaten hebben.

7 - Vrouwen in vluchthuizen? Beter degenen aanpakken waar ze van vluchten!

8 - Opvoeding van alochtonen of wat bedoel je? Dat is de taak en de verantwoordelijkheid van hun opvoeders, niet de onze!

9 - De invoering van een echte democratie waarin alle partijen gelijke rechten hebben, dus ook de afschaffing van de kiesdrempel.

10 - Een echte vrijheid van meningsuiting en tevens de onpartijdigheid van de staatszenders garanderen, zodat we objectieve informatie krijgen en geen censuur & gekleurde propaganda van bepaalde partijen.

Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar deze 10 punten lijken mij heel belangrijk om te redden wat er nog te redden valt. En het gaat er mij niet om of dit nu links, in het midden of rechts klinkt.

Hij of zij die andere oplossingen denkt te hebben. ik wil ze graag aanhoren. Ik vrees enkel dat het dezelfde bullshit gaat zijn waar de traditionele partijen al jaren mee aan het klungelen zijn, met de gekende gevolgen.

Voor de die-harders: uw mening bijstellen is geen schande hoor! Als iets niet werkt, moet het veranderen!

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden