ik heb zelf een maandloon van gemiddeld een maandloon van 750 euro voor de rest haal ik niks uit mijn zaak. De gemiddelde werknemer verdiend bij ons 1200 a 1250 euro per maand, wie sis hier dan de loonslaaf en wie is er arrogant?? dan mag ik er zeker ook nog wel bij zeggen dat ik 15 uur per dag werk 6 dagen per week? dat ik de verantwoordelijkheid draag over mijn personeel, dat mijn personeel een 13de maand en vakantie geld hebben??
en ok daar kies ik voor inderdaad maar onze medewerkers kiezen ervoor om als "loonslaaf" te gaan werken!
Ik ben helemaal niet arrogant, ik zie dagelijks wat er gebeurt op de werkvloer.
vooraleer je reageert op mijn antwoord is het misschien eens beter om te horen hoe de situatie binnen mijn bedrijf is, ik heb het hiervoor al gezegd mijn personeel komt niets tekort!
als je spreekt over loonslaaf bekijk dan ook eens de positie van sommige werkgevers en vooral dan in de kleine kmo wij krijgen de restjes omdat ons personeel en de vakbonden alles opeisen!
Wij zijn uiteindelijk diegene dat voor werk zorgen niet de medewerker. De mensen zouden beter eens wat meer content moeten zijn als ze nog een job hebben, der staan der genoeg op straat het laatste jaar. Maar O dankbaarheid van de medewerker mogen we niet meer verwachten, wij mogen tegenwoordig dankbaar zen dat ze willen komen werken!
sorry maar word echt pisneidig van uitspraken dat het probleem bij de werkgever ligt. Ok der zijn rotte bazen, bazen die profiteren maar je kan en mag niet iedere werkgever over de zelfde kam scheren.
Ik heb trouwens zelf 10 jaar de job gedaan in loondienst dat men personeel nu doet. Ik weet wat die mensen voor mij doen, ik weet hoe hard ze moeten werken voor hun loon.
dus als jij zegt dat ik arrogant ben wat ben jij dan??
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cdekeule
Waarom niet zelf ook eens ergens als "loonslaaf" werken vooraleer als werkgever arrogant uit de hoek te komen?
|