Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2009, 23:42   #184
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En ik mijn beste,kan mij helemaal niet voorstellen dat oude dames op straat zomaar mogen overvallen worden door een stelletje nietsnutten die te lui zijn om zélf een euro bij te verdienen,maar die niet te lui zijn om in bendeverband oude mensen van hun centjes beroven,al dan niet met of zonder geweld....

Het zou véél beter te zijn om dat eigenzinnig magistratenwereldje te hervormen...

Onaantastbaar en levenslang benoemd zoals ze nu zijn,en die enkel door een clubje gelijkgestelden in hermelijnen mantels mogen beoordeeld worden op het feit dat ze al dan niet hun werk naar behoren doen is volkomen voorbijgestreeft...

Geef de rechters en magistraten net zoals de politici een bepaalde tijdsduur voor hun ambtsperiode,en moeten ze willen ze verder zetelen in hun functie daarna voor een volgende termijn herkozen worden....

Laat ze beoordeeld worden op hun werk ,en inzet,en niet op hun status als onaantastbaren....

En gooi diegenen die er eerder een eigen interpretatie van het strafwetboek op nahouden er onverbiddelijk uit.....
100% mee akkoord.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden